WHEN I'M SIXTY-FOUR. ANIVERSARI I JUBILACIÓ

 


Hi ha una meravellosa cançó dels Beatles inclosa a l’àlbum “Sgt Pepper’s” anomenada “When I’m Sixty Four” i quan l’escoltava pensava quan lluny em quedava aquesta edat. Avui però ja hi he arribat 02/02/1957 – 02/02/2021

Joan 64 anys et contemplen i per acabar-ho d’adobar en data tan assenyalada he decidit jubilar-me un any abans de l’edat reglamentaria i es que després de 43 anys treballant crec que ha arribat el moment de deixar pas a les noves generacions, jo tinc la sensació de que ja he complert i amb escreix la meva aportació al món laboral.

Han estat uns darrers dies intensos que varen desembocar en una autèntica sorpresa que em va preparar la Paqui amb l’ajuda de l’Ariadna. Un grup de “Whatts App” amb tots els companys de feina desitjant-me mitjançant vídeos, notes de veu o simplement escrits i emoticones, un feliç aniversari però sobretot una joiosa jubilació. Vaig quedar totalment en estat de “shock”, simplement superat i emocionat. Vaig poder constatar i vull creure que no ho deien per compromís, el gran afecte que tota la gent que s’hi va involucrar m’han dedicat durant tots aquests anys. No oblidaré mai la seva generositat, les seves paraules i la seva estima. A TOTS ELLS i molt especialment a la PAQUI i ARIADNA, agraïment infinit. He estat orgullós de formar part durant tot aquest temps de l’evolució de la primitiva K.J. Quinn Ibèrica cap a Merquinsa i finalment els darrers deu anys a Lubrizol. Sense moure’m de planta ni de lloc de treball he constatat l’evolució del negoci, dels pigments i resines als pellets, dels reactors envellits de la Planta 1 a les extrusores de la Planta 2, d’una organització familiar a una multinacional amb les seves diferències, però sempre tractat educadament fins al punt de que puc dir sense cap mena de dubte que he tingut molta, moltíssima sort d’haver-hi treballat però encara més d’haver compartit tots aquests anys amb un equip de gent meravellosa que sempre m’ho han posat fàcil, alguns malauradament ja ens han deixat i altres retirat però tots ells sense excepció m’han deixat la seva empremta i la seva amistat. Han estat sens cap mena de dubte la meva segona família.

No cal dir quan afortunat he estat. No podria desitjar res millor. GRACIES


Comentaris

paqui blu ha dit…
Has sigut un bon treballador ara ets lliure per fer el que vulguis , amb el temps .
Gaudeix molt