FORMULA EXPERIENCE




A la vida no s'han de tenir molts amics, però els que tinguis que ho siguin de veritat. Aquesta dita que no es meva resumeix perfectament el meu cercle d'amistats, molt reduït però autèntic.
I aquests amics em varen fer un obsequi molt especial en el meu 60è aniversari, ni mes ni menys que pilotar un monoplaça al circuit de Montmeló. 
Ahir va ser el dia i la veritat es que vaig disfrutar moltíssim. Em pensava que tindria més problemes però m'en vaig sortir força bé.
La jornada va ser complerta, doncs resulta que vaig contractar una volta adicional per poder passar per la recta de tribunes i també un video que recollís la gesta. Quan vaig acabar les dues voltes va resultar que el video no s'havia enregistrat, i els responsables de Formula Experience (molt professionals i amables) em varen oferir poder repetir l'experiència, fantàstic dues voltes més de regal.
I així d'aquesta manera vaig completar quatre voltes en dues tandes de dues voltes cada una pel circuit. La sensació no es pot descriure, es un grapat d'emocions que van sortint a mesura que els metres d'asfalt es van consumint i que té la seva màxima expressió en el pas per la recta de tribunes amb el peu a fons. INDESCRIPTIBLE, no tinc paraules per explicar-ho. Una passada!!! encara no m'ho crec del tot.
Molt content i molt agraït als meus amics de debò (Tere, Marcel, Dolors, Rosa i Fèlix) M'han quedat ganes de repetir-ho

Comentaris