60


Una nova dècada encetada. Un altre 2 de Febrer superat i així fins a 60 vegades. I arribat aquest punt en que saps que el camí que et queda per recòrrer es inferior al que has recorregut, penses en si has estat feliç, si has assolit allò que volies, que has deixat de fer, que t'ha motivat i que t'ha desencisat, quines amistats ho han estat de veritat i quines només han estat puntuals en moments de cruïlla, com hauries volgut ser i finalment has estat; i tantes i tantes preguntes i reflexions que em venen a la ment i tantes respostes que es troben disperses en l'ambient.





Puc dir que he estat afortunat de tenir la Paqui al meu costat que juntament amb l'Ariadna son les que m'han d'aguantar els meus bons i mals moments, però dijous passat vaig seguir comprovant (per si no ho sabia ja) l'autèntica amistat de la colla de Can Masjoan, perfectament coordinats amb la Paqui em varen sorprendre amb una trobada-sopar on em varen seguir demostrant la seva enorme estima, sé que mai us podré compensar les estones viscudes que han quedat segellades en les meves vivències personals. Gràcies Marcel, MªDolors, Fèlix, Rosa i Tere per tots els bons moments viscuts i gràcies Paqui perquè un dia vas voler emprendre amb mi aquest camí.

A tots US ESTIMO MOLT

Comentaris