EL "PODIUM" D'UNA NOVA CURSA A MONTMELO


La cursa d'enguany, ha estat semblant a la d'anys anteriors, no hi ha manera de veure a Montmeló lluites frec a frec fins al final. Alonso ha guanyat fent una cursa intel·ligent i amb un Ferrari que sembla que finalment va be des de la primera carrera. Gran actuació també de Kimi i una mica fluixets els dos Red-Bull. Mes enrere McLaren que sembla que han equivocat el cotxe i ni amb les millores introduïdes en aquesta cursa han pogut mostrar un bon ritme de cursa i ja no parlem dels dos Mercedes, de Rosberg i Hamilton que amb els dos primers llocs de la qualificació s'han anat diluint a mesura que les voltes anaven caient.
Molt bon ambient a Montmeló amb 94000 espectadors i a preparar-se per la cursa de l'any vinent. L'organització ja ens ha avançat la nova tarifa de preus perquè anem fent guardiola.

Comentaris

JADOC ha dit…
Des que existeix el canvi de pneumàtics i combustible, excepte per a la gent que ho veu per televisió, la F1 s'ha fet avorrida, ja que en general, en cap carrera hi ha lluita per les tres primeres posicions, em sembla que alguna cosa haurien de canviar.
Almenys vas gaudir veient el bon paper dels dos ferraris, a veure si segueixen així
paqui blu ha dit…
vaig veure guanyar el Ferrari d'Alonso i Massa tercer, gràcies a un bon amic que em va regalar dues entrades.
Gràcies Roger i Xavi
paqui blu ha dit…
vaig veure guanyar el Ferrari d'Alonso i Massa tercer, gràcies a un bon amic que em va regalar dues entrades.
Gràcies Roger i Xavi